Μπορεί οι φήμες που θέλουν τον γνωστό βρετανό πράκτορα να παραγγέλνει την μπίρα του λέγοντας «πιάσε μια «πράσινη«» να παραμένουν ανεπιβεβαίωτες, ωστόσο το ότι η Heineken αλλάζει όνομα για χάρη των Ελλήνων κάθε άλλο παρά φήμη είναι!
Αν και μοιάζει με πρωταπριλιάτικο αστείο μέσα στο κατακαλόκαιρο, είναι γεγονός! Η Heineken, η αγαπημένη «Πράσινη» των Ελλήνων, αλλάζει το όνομά της σε «Πράσινη» για χάρη του ελληνικού κοινού που την προτιμά και την επιλέγει όλα αυτά τα χρόνια, όπως γράφει το news.in.gr
«Μάστορα, πιάσε μια πράσινη!» Ο κώδικας επικοινωνίας μεταξύ επαγγελματία και πελάτη που έχει αναπτυχθεί και αποτυπωθεί στη συνείδηση των Ελλήνων για δεκαετίες όταν ζητούν μια Heineken, έρχεται να… δικαιωθεί το φετινό καλοκαίρι, καθώς η εταιρεία προχωρά σε αυτό το… πρωτόγνωρο -διεθνώς- εγχείρημα, αλλάζοντας το brand της και χρησιμοποιώντας το «παρατσούκλι» που της έχει δώσει ένας ολόκληρος λαός: «Πράσινη»!
Και επειδή όλα μπορούν να γίνουν σε αυτή τη ζωή, όπως μας αποδεικνύει και η Heineken με τη νέα της καμπάνια, μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού το ελληνικό κοινό θα μπορεί πλέον να παραγγείλει μια «Πράσινη»… και με τη βούλα!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου